Jak přilákat více zahraničních zákazníků?

0 Comment


Svět je obchodování nakloněn jako nikdy předtím, i z tohoto důvodu se stále větší procento lidí snaží osamostatnit a nastartovat svůj vlastní business. Na jednu stranu tu tedy máme možnosti, o kterých se nám ještě před třiceti let mohlo jenom zdát, na straně druhé je konkurence daleko větší, než tomu bylo v minulosti. Jak tedy s touto skutečností pracovat?

Online nakupování

Český trh je pro mnoho větších firem již nedostatečným zdrojem příjmů, a proto není divu, že se řada z nich rozhoduje, zda roztáhnout křídla a expandovat. Toto rozhodnutí může přinést nejenom větší obrat, ale i cenné kontakty, které při dalším obchodování jistě oceníte.

SEO: Jak s ním pracovat?
SEO nebo také optimalizace pro vyhledávače je pro řadu lidé dobře známá. Ovšem firmy se na SEO dívají mnohdy s opovržením, neboť jeho účinek je velmi pozvolný. Na druhou stranu je ale zapotřebí říct, že je sice pozvolný, ale trvalý.

SEO zahraničí
Pokud plánujete obchodovat i se zahraničními zákazníky, určitě oceníte marketingové firmy, které vám mohou se SEO zahraničí. Každý trh je úplně jiný a z toho důvodu je také zapotřebí pracovat jinak s webovými stránkami a co možná nejvíce je přiblížit tamním zákazníkům. Což nemusí být vždy jednoduché.

Analýza trhu

PPC zahraničí
Dalším způsobem, díky kterému je možné vaší webovou stránku více zviditelnit, je PPC reklama. Jedná se v podstatě o platbu za jednotlivé prokliky na url adresu, která je umístěna volně na internetu. Je tedy velmi cílená a měřitelné výsledky je možné sledovat jen několik minut od spuštění.

Navíc cena pro inzerenta je velmi příznivá, neboť si sám může určovat, kolik za reklamu zaplatí. PPC reklamy se pak objevují při vyhledávání uživatelům internetu mezi prvními příčkami v předkládaných url odkazech. Což představuje velmi důmyslnou strategii řady firem. Tak co říkáte, zkusíte tento způsob propagace také?


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup